אודותינו
אתר בול תביעה הוקם על מנת לאפשר לכל אדם להגיש תביעה קטנה או כתב הגנה באופן מקצועי, יעיל ופשוט ללא בירוקרטיה מתישה.
השירות כולל מילוי טופס מקוון במערכת חכמה אשר תנחה אותך בכל הפרטים אותם יש לצרף לתביעה, ניסוח כתב התביעה תוך שימוש בשפה משפטית, עריכת כל הנתונים והמסמכים והגשתם לבית המשפט. כמו כן, נכין אותך ליום בו תתייצב לבית המשפט. אנו מבדלים עצמנו מנותני שירות רבים בתחום אשר אין להם ידע משפטי והשירות אשר הם נותנים הינו לוגיסטי בלבד.
השירות הוקם לאחר ששמנו לב כי פעמים רבות "האזרח הקטן" עומד אל מול גופים גדולים, חזקים ובעלי ממון אשר גרמו לו נזק ואילו הוא חסר אונים ואינו יודע בכלל איך להגן על עצמו. לחילופין, הגיעו לפתחנו לא מעט בעלי עסקים קטנים אשר נתבעו על לא עוול בכפם הרוצים להגן על עצמם. המקרים בהם אנו עוסקים הם שונים ומגוונים. נתקלנו בנותני שירותים אשר לא סיפקו את השירות עליו התחייבו, חברות אשר סיפקו מוצר פגום או לא סיפקו כלל, עוולה הנעשית ע"י אדם לאדם אחר, פגיעה נזיקית (לגוף ולעצם) וכן בלקוח ממורמר אשר מנסה בכוח "להוציא" כסף מבית עסק מסיבות שונות.
אנו יודעים לטפל בכל סוגי התביעות הקטנות!
בכל שנה מוגשות (בממוצע) כ – 50,000 תביעות קטנות. על מנת למקסם את סיכוייך מומלץ להיעזר במקצוענים אשר זהו תחום התמחותם. אנו מבינים כי תביעה קטנה, כשמה היא – קטנה ואין שום סיבה לשכור שירותים של משרד עורכי דין אשר יגבה ככל הנראה סכומים גבוהים שלא יצדיקו את הגשת התביעה. לכן, אנו בבול תביעה מאפשרים לכם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
הגשת תביעה בעלות השווה לכל כיס.
אחוז גדול מהאנשים אשר נגרם להם עוול אינו תובע! אנחנו בבול תביעה שואלים, למה? לצערנו, הסיבות לוויתור נובעות מתחושה רגשית ומנטלית כמו המחשבה שההליך ארוך, מסובך המלווה בקשיים בירוקרטיים. זו בדיוק הסיבה לשמה הוקמנו. תארו לכם מישהו שמלווה אתכם יד ביד בתהליך ומגבה אתכם משפטית. כמו עורך דין אשר נמצא לצידך אבל בעצם.. לא. החוק אוסר (למעט מקרים מיוחדים) על ליווי עורך דין בעת התביעה וזה תקף לשני הצדדים (התובע והנתבע).
אנחנו היתרון והערך המוסף שיש לך.
צוות בול תביעה מונה אנשים יוצאי התחום בעלי ידע רחב ומקיף בפן המשפטי. חשוב לציין שאין אנו עוסקים במתן ייעוץ משפטי בעת הגשת תביעה קטנה. מטרת השירות הינה לסייע ולהכווין בעת הגשת התביעה למוסדות החוק.
כל מה שהתהליך מצריך ממך, הוא מספר דקות של הקלדת נתונים. כל השאר תשאיר לנו.
אנחנו נצא עבורך מהבית ונגיש את המסמכים לבית המשפט. אנחנו נכתוב בשפה מקצועית. אנחנו נערוך את כתב התביעה/ההגנה. אנחנו נחסוך לך כסף רב ונספק לך שירות מהיר ויעיל.
ראלף וולדו אמרסון אמר "על כל דקה שאתה עצבני, אתה מאבד 60 שניות של אושר". אז אל תתעצבן, תתבע!
איך השירות מתבצע?
השירות מתבצע בשיטת שגר ושכח. מהרגע שהחלטת לתבוע, כל שנותר לך לעשות הוא למלא את הפרטים במערכת מקוונת, לצרף מסמכים תומכים (במידה ויש) ואנחנו ניקח את זה מפה. נדאג לערוך את כל הפרטים, נעבד את כל הנתונים והמסמכים, ננסח את כתב התביעה בשפה משפטית ולאחר אישורך נשלח את התביעה לבית המשפט.
מילוי טופס מקוון
ניסוח התביעה
הגשת התביעה לבית המשפט
הגשת תביעת ספאם
במידה וקיבלת הודעה שיווקית ע"י בעל עסק המעודדת רכישת מוצר או הוצאת כספים בדרך כזו או אחרת ולא אישרת לאותו גוף לשלוח את ההודעה, יש לך אפשרות לתבוע פיצוי כספי עד 1000 ₪ לכל הודעה.
תביעה בגין אובדן, השמדה, איחור או נזק למזוודה
במידה וחברת התעופה איבדה/גרמה נזק לרכוש אשר נמצא בתוך המזוודה או גרמה לאיחור בקבלת המזוודה כשנחתת ביעד, תוכל לתבוע החזר כספי בגין נזק ועוגמת הנפש שנגרמה לך ולמשפחתך. מומלץ לצרף את כל המסמכים התומכים לתביעה כגון קבלות קניה של רכוש (שאבד או שקנית בחו"ל), ביטוח (במידה ועשית) ואף אישור משטרה על כך שהמזוודה נגנבה.
תביעה בנושא חוזה שכירות
במידה ששוכר או משכיר מפר את אחד התנאים הרשומים בחוזה השכירות שנחתם ניתן להגיש תביעה קטנה בגין הפרת ההסכם. דירה אשר אינה ראויה למגורים, אי שקיפות בנוגע לדברים מהותיים בנוגע לדירה, אי תשלום דמי השכירות וכו'. חשוב לתעד כל ראיה לגבי כל סעיף שהופר. צילומים של פגם/ליקוי בדירה, חוזה שכירות, הוכחות לתשלום/קבלות ועוד'.
טיסה שבוטלה/איחרה
במידה וחברת התעופה ביטלה את הטיסה או שהטיסה לא יצאה במועד עליו התחייבה, ניתן לתבוע פיצוי בגין החזר עלות כרטיס הטיסה ובגין עוגמת הנפש שנגרמה לכם. חשוב לצרף לתביעה כל מסמך המעיד על ביצוע העסקה וכל התקשרות שהייתה ביניכם לבין חברת התעופה. חשוב לציין כי לכל חברת תעופה בינלאומית יש נציגות בארץ ולכן ניתן לתבוע אותה בבית המשפט במדינת ישראל.
נושא שירות
במידה וקיבלתם שירות לקוי מטכנאי/אינסטלטור/נציג טלפוני או כל עסק המאופיין בנתינת שירות תוכלו לתבוע לקבלת פיצוי עבור החזר תשלום (במידה והעבודה לקויה) או לתבוע בגין עוגמת נפש או מידע לקוי שניתן ע"י נותן השירות. כמו כן, גם נותן השירות בעצמו יכול לתבוע במידה ולא קיבל תשלום עבור עבודה שביצע ולא זכה לתשלום.
חוב לקוח לעצמאי
במידה ובעל עסק מאפשר ללקוחותיו לשלם בהקפה או בשוטף + ונוצר חוב אשר אינו משולם ע"י הלקוח, זכאי בעל העסק לתבוע את הלקוח בבית הדין לתביעות קטנות. אנו עדים להרבה מקרים של נתינת המחאות ללא כיסוי וביטול תשלומי אשראי והוראות קבע.
תביעת רכב
במידה ופגעו לך ברכב תוכל לתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות. עלייך להגיש מסמכים תומכים כגון חוות דעת של שמאי, הצעת מחיר ממוסך לתיקון הנזק, ראיות וצילומים של הרכב הפגוע. במידה ויש נזקים נוספים כגון פציעות גוף יש לצרף את המסמכים מבית החולים. מומלץ אף לצרף את העתק התלונה במשטרה (במידה ויש כזו).
מוצר פגום
הזמנת מוצר דרך ספק והמוצר הגיע כאשר הוא פגום. ניתן לתבוע החזר בגין עלות המוצר וכן בגין עוגמת הנפש שנגרמה לך בעקבות ההתנהלות של בעל העסק. יש לצרף לתביעה את כל המסמכים/קבלות בנוגע לביצוע העסקה. כמו כן, כל התכתבות עם הספק יכולה לשמש כראיה בבית המשפט לתביעות קטנות.